Bambi på hal is?

Ja, ett tag sen jag skrev någonting men...orkar bara inte :P
idag har det inte hänt så mycke men jag har iaf ramlat 2
gånger på is fläckar idag! Haha, oturs jag!! vem tror ni kommer komma
hem med kryckor den 18:e januari? jag kommer säkert
bryta benet!! det skulle inte vara så olikt mej...
Det är iaf bara 2 dagar till min födelsedag!! yaay :D
Jag har just färgat håret och nu sitter jag då o lyssnar på jul låtar :P
jag har även hunnit plugga på so redovisningen imorgon!! och imorgon
måste jag plugga till tyska provet jag har på onsdag (min födelsedag!!)
och på onsdag måste jag plugga till engelska provet på torsdag!
Jadå, jag har planerat allt!! :) nu ska jag gå o läsa sen måste man
sova!!
sov gott alla!!! //elise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0